2017-03-28

個案一. 基金資助及時診治 頑劣「反斗星」變組長 絕望心靈重現希望

 

「以前我一個朋友都無,測驗0分;而家我有一個朋友,測驗50分;以前我上堂唔明白老師講乜,我會唔開心、會喊、會發脾氣!而家老師讚我乖,仲俾組長我做,我覺得好開心!(笑聲……)好多謝仁愛堂,因為令我有醫生睇、有藥食,我覺得自己而家好叻,將來要起一間大屋俾嫲嫲住……。」7歲的皓皓眼裡充滿希望地說。

 

有誰想到眼前這個生得高大活潑的小二學生,半年前在學校裡是一個「人見人怕」的「反斗星」?老師會因為他在課室內經常離座、亂跑亂叫、難以專注課堂內容而頭痛萬分;同學們則會因他熱情又衝動的性格,屢屢闖禍而不願與他交朋友!!有誰知道,這個名叫「皓皓」的小男孩,以往因為老師的責難、同學的排擠而常常流下絕望的眼淚?

 

與嫲嫲盧女士相依為命的皓皓,幼稚園起已過著每天被老師投訴的日子,有一次老師建議盧女士帶皓皓去做評估,結果「謎底」解開了:皓皓被確診同時患上「語言障礙」、「專注力失調」和「過度活躍」。「原來佢腦部神經傳遞物質失調,令佢專注力弱,容易分心而形成行為問題,但只要服用精神科藥物去調節,就可以幫佢安定情緒和回復專注力;我當然希望趁佢未定型,把握黃金時間去醫好佢!」

 

雖然盧女士已立即去公立醫院的兒童精神科排期,可惜輪候病人眾多:「由2016年5月開始排,都要等兩年,到2018年4月先至有得睇醫生;我本身係長期病患者,好易疲倦,照顧皓皓已令我心力交瘁,想搵工做都無精神體力,我一直只係用微薄積蓄過日子,根本無能力每次俾幾千蚊、帶皓皓去睇私家醫生醫病,所以好徬徨無助!」

 

適逢以服務特殊疾病兒童為己任的「仁愛堂史立德夫人青少年兒童醫療基金」隆重成立,當一直跟進皓皓個案的社工,知悉基金首階段推出「專注力失調/過度活躍症資助計劃」後,立即聯絡盧女士申請,結果基金以皓皓屬「全額書簿津貼受惠學童」的身分,迅速審批其申請。

 

「皓皓自2016年5月開始得到基金資助,我每次只需要俾100蚊,就可以由仁愛堂安排的精神科專科醫生跟進治療皓皓的病情。自從服藥後,今個學期老師已經再無投訴皓皓,話佢乖咗又安靜咗,同學仔都開始接納佢。」

 

「所以我想在此呼籲,善長仁翁請捐助『仁愛堂史立德夫人青少年兒童醫療基金』,因為這個基金改變了皓皓的命運!令佢可以在獲得公立醫院診治之前的兩年真空期內,提早睇醫生,把握到黃金治療時間。呢喲病愈拖得耐,愈影響學習,到時只會令皓皓白白浪費兩年時間,一切學業都難以挽回!現在皓皓因為學業有進步,老師讚多咗佢,和同學關係又好咗,對生命重拾信心,我都老懷安慰,亦很感謝仁愛堂的幫助!」